Thursday 26 May 2011

Cedapnye♥Sambal♥ Lodey♥Aku

hai...salam ollz!! hmm ta banyak yg aku nk coretkan malam nh sbb ptg tadi dh kluar hampir 99% aku punye ayat gedixs kt blog aku nh haaa...!! =)    teringat plak mse skola menengah dulu, cikgu yg ajar aku subject BM a.k.a Cikgu Zaidi Sabaweh sllu puji karangan aku. power laaa sgt konon2nye *klu cikgu aku baca nh tntu die ckap aku over prasan, ntah2 die saja je ckp bes kot...hahaha   Ehh, ehh, dh la nko nh Nurul..asyik na merepek2 je memalam buta nh, kang xpasal nko jadik kerepek =*

Mlm nh malam penuh sejarah aku sebab berjaya masak sambal lodeh favorite hubby aku.*sejarah lar sgt, ntah brape kli sejarah pun aku xtao..hehehehe. Bukan senang nk  masak ikut citarasa org nh tao tapi alhamdulillah..I'm doone!!! happy lar sgt coz kli pertama msak smbal tnpa menggunakan sebarang rujukan...TERBAEK..!!

Aku xley la nk upload picture smbal tu memalam gini...kang hubby aku cakap aku dh naik kemaruk ngan mende alah blog nh *korang tao ke kemaruk tu ape, aku xtao sgt tapi mybe lebih kurang beruk...=) Dh la, dh..aku mls nk wat karangan bebanyak mlm nh byk sgt merapu nye nh kang....takut korang xlarat plak nk  layan kemengongan aku...ehhh, korang mlm nh mlm ape erk??? hehehe *mood : gedixs sgt plak dh..=)

haaa, haaaa....xya nk ngengade pikir negative yerk!! let me explain..mlm nh mlm jumaat kn..tadi bru pas tgk citer mantera anjasmoro...isshhkk, takut lak aku!!! huhuhuuhu korang2..dh,dh, jom p tido..jgn lupe basuh kaki n muka dulu oke!!!! nighty night olllzzz......
              
beautyladynana

No comments:

Post a Comment